Εφαρμογή διαχείρισης ορθοδοντικού ιατρείου

Το OrthoMed είναι μια εφαρμογή διαχείρισης σχεδιασμένη αποκλειστικά για το ορθοδοντικό ιατρείο και καλύπτει όλες τις λειτουργίες του με απλό και πρωτοποριακό τρόπο. Σας παρουσιάζει όλα τα δεδομένα του ασθενή με ένα μοναδικό σύγχρονο και γρήγορο τρόπο παρουσίασης, χωρίς popup και πολλαπλές οθόνες. Καταργεί έτσι τις χρονοβόρες διαδικασίες, την γραφειοκρατία και την διατήρηση του ιστορικού αρχείου του ασθενή σε χαρτιά.

Επιπλέον, έχει 14 χρόνια επιτυχημένη παρουσία σε Ελλάδα, Αλβανία, Κύπρο και περισσότερες από 300 εγκαταστάσεις σε ορθοδοντικά ιατρεία και κλινικές. Στο λογισμικό OrthoMed στηρίζεται και η καθημερινή λειτουργία της ορθοδοντικής κλινικής του 251 Γενικού Νοσοκομείου Αεροπορίας, μιας απαιτητικής κλινικής με ειδικές εσωτερικές διεργασίες. Επίσης, στο πρόγραμμα OrthoMed είναι βασισμένη η κατασκευή μιας ειδικής πλατφόρμας ανάπτυξης, του OrthoMed.edu, που καθημερινά οργανώνει την ορθοδοντική κλινική του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και συμβάλει στην εκπαίδευση των επόμενων γενιών ορθοδοντικών με τεχνολογικά σύγχρονο τρόπο.

Με τεχνογνωσία που πλέον μεταφέρουμε και στα οδοντιατρεία, μέσω του λογισμικού διαχείρισης οδοντιατρείου DentaCare, το OrthoMed απλά αποτελεί το defacto standard σύγκρισης του ανταγωνισμού και είναι το μοναδικό software που εξειδικεύεται στην ειδικότητα της ορθοδοντικής!

Δοκιμάστε το σήμερα και θα ξαφνιαστείτε ευχάριστα από την απλότητα και την ευκολία χειρισμού του, αλλά και από την πληθώρα των λειτουργιών του!

 

Θα αγοράσω το OrthoMed γιατί …

  • πρέπει να ξέρω τα υπόλοιπα των ασθενών μου και να εξαλείψω τις απώλειες χρημάτων από το ταμείο μου
  • πρέπει να ξέρω συνολικά τις αποδείξεις που εκδίδω, χωρίς να περιμένω τον λογιστή μου
  • πρέπει τα οικονομικά μου να είναι προστατευμένα και ασφαλισμένα από όλους
  • θέλω να ξέρω ποιοί είναι υποψήφιοι ασθενείς για φέτος και πως να τους προσεγγίσω
  • θέλω να βλέπω το εβδομαδιαίο πλάνο των ραντεβού μου και να εκμεταλλεύομαι τον κενό χρόνο που έχω
  • θέλω να ξέρω πόσα άκυρα ραντεβού είχα αυτόν τον χρόνο, σε ποιους ασθενείς και αν η θεραπεία τους καθυστέρησε λόγω αυτών
  • θέλω να ξέρω πόσο χρόνο εργάστηκα φέτος και πόσα ραντεβού έκανα
  • θέλω επιτέλους να πετάξω το χειρόγραφο ημερολόγιο με τα ραντεβού του ιατρείου
  • θέλω να έχω σύγχρονο ιατρείο, με αυτόματες ειδοποίησεις του ασθενή για τα ραντεβού του, στο κινητό, smartphone, tablet ή Η/Υ του
  • θέλω να έχω μαγνητική κάρτα ID ασθενή όπως σε πολλά ιατρεία του εξωτερικού
  • θέλω να έχω ένα σύγχρονο πρόγραμμα διαχείρισης και να αντικαταστήσω το παλιό μου, που δεν με καλύπτει πλέον
  • πρέπει να συνεργαστώ με μια σοβαρή εταιρεία, που να καταλαβαίνει τις ανάγκες μου και να με στηρίζει καθημερινά
  • εκατοντάδες Έλληνες ορθοδοντικοί το εμπιστεύονται καθημερινά
 

Επιλέξτε εσείς που θα βρίσκονται τα δεδομένα σας …

  • σε Η/Υ ή laptop στο σπίτι σας (μέσω internet)
  • σε φορητό εξωτερικό δίσκο (USB)
  • σε φορητό USB Κey
  • σε Η/Υ ή laptop στο ιατρείο σας
 

Αναλυτικά ακολουθούν όλες οι λειτουργίες του λογισμικού OrthoMed:

Διαχείριση ορθοδοντικής καρτέλας

  • καρτέλα ασθενή με πλήρη στοιχεία (δημογραφικά, προσωπικά, επικοινωνίας, κτλ.)
  • κατηγορίες ασθενών για εύκολη ομαδοποίηση
  • καταχώρηση ταμπέλας εκμαγείου
  • ιστορικό επανεξετάσεων (recalls) ασθενή
  • καταγραφή και διαχείριση άκυρων ραντεβού
  • αρχειοθέτηση φωτογραφικού και ακτινογραφικού υλικού με preview
  • επεξεργασία φωτογραφιών και ακτινογραφιών ασθενή (crop, pixilation, rotation, κτλ.)
  • αναλυτική διάγνωση ασθενή
  • αναλυτικό σχέδιο θεραπείας ασθενή
  • αυτόματος υπολογισμός χρονικής διάρκειας θεραπείας
  • αναλυτικές εργασίες ανά συνεδρία ασθενή
  • καταχώρηση μελλοντικών εργασιών
  • σύστησας ιατρός ασθενή με στατιστικά στοιχεία
  • αναλυτικό ιατρικό ιστορικό ασθενή
  • άμεση ειδοποίηση για σοβαρά θέματα υγείας
  • ενεργοί και άνεργοι ασθενείς
  • σημειώσεις σε όλα τα επίπεδα
  • ενσωμάτωση αρχείων Office
  • ηλεκτρονικές βεβαιώσεις ασθενών
  • λογότυπα ιατρείου στις εκτυπώσεις
  • εκτυπωτικά πρότυπα με auto generate κείμενα
  • αποστολή φωτογραφιών, παραπεμπτικών και εκτυπωτικών με email

Ραντεβού & Recalls με Auto Notification System

  • ημερήσιο και εβδομαδιαίο πανοραμικό πλάνο όλων των εδρών
  • αυτόματες ειδοποιήσεις επιβεβαίωσης ραντεβού (auto-notice) με SMS και email
  • αυτόματη ενημέρωση ασθενή για οποιαδήποτε αλλαγή του ραντεβού του με SMS και email
  • επανεξετάσεις ασθενών με πλήρη ιστορικό (recalls), συνολική εικόνα ασθενή με ένα κλικ, αποστολή SMS και άμεση καταχώρηση επόμενου ραντεβού
  • ενδοεπικοινωνία κλινικής με γραμματεία με τις λεπτομέρειες του επόμενου ραντεβού για άμεση καταχώρηση
  • μεταφορά/αντιγραφή ραντεβού ασθενή με δύο κλικ
  • real time παρακολούθηση των ραντεβού ημέρας (στην αναμονή, στην έδρα, ολοκλήρωση)
  • real time μέτρηση χρόνου αναμονής ασθενών και ραντεβού στην έδρα
  • άμεση ενημέρωση από ιατρικό ιστορικό ασθενή για προβλήματα υγείας
  • άμεση ενημέρωση από την οικονομική καρτέλα του ασθενή για το υπόλοιπο του
  • χρωματισμός ανά εργασία ραντεβού
  • συνέπεια προσέλευσης ασθενών και καταμέτρηση χαμένων ραντεβού
  • αυτόματη ανεύρεση καρτέλας ασθενών με σημερινό ραντεβού
  • άμεση καταχώρηση στο επόμενο ραντεβού ειδικών πεδίων υπενθύμισης για τον ασθενή (urgent patient notify)
  • εμφάνιση στοιχείων επικοινωνίας ασθενή με φωτογραφία, ηλικία κτλ. με μια απλή κίνηση του mouse πάνω από το ραντεβού
  • άμεση εύρεση ελεύθερου χρόνου για εισαγωγή ραντεβού, έλεγχοι για ενδεχόμενες εσφαλμένες καταχωρήσεις ραντεβού, μείωση χρόνου αναμονής ασθενών και αξιοποίηση του κενού χρόνου
  • ακαριαία ανεύρεση επόμενου ραντεβού ασθενή με δυνατότητα SMS και email υπενθύμισης
  • μαζικές υπενθυμίσεις ασθενών με SMS και email για π.χ. τα αυριανά ραντεβού
  • ευκολίες αυτόματης καταχώρησης και συμπλήρωσης κειμένου
  • εύκολη καταχώρηση απουσίας με δέσμεση χρόνου για αποφυγή καταχώρησης ραντεβού την συγκεκριμένη ημέρα
  • ενημέρωση κατά την καταχώρηση ραντεβού για κοντινό recall
  • fast-access patient link toolbar μετάβασης σε όλα τα στοιχεία της καρτέλας του ασθενή από την κεντρική επιφάνεια εργασίας με ένα κλικ
  • αυτόματη επιλογή του προδηλωμένου θεράπων ιατρού του ασθενή κατά την καταχώρηση του ραντεβού
  • έλεγχοι προστασίας χρόνου για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασθενών και τη σωστή λειτουργία του ιατρείου
  • εξαγωγή σε υπολογιστή χειρός
  • στατιστικά στοιχεία ραντεβού ιατρείου με φίλτρα αναζήτησης
  • έγκυρα vs άκυρα ραντεβού ιατρείου και χρόνοι εργασίας ανά ιατρό
  • δυνατότητα μαγνητικών καρτών ID ασθενή (με επιπλέον add-on module)
  • δυνατότητα διασύνδεσης με Google-Calendar (με επιπλέον add-on module)
  • δυνατότητα αυτόματης εκτύπωσης των ραντεβού σε καρτελάκια με λογότυπα ιατρείου (με επιπλέον add-on module)

Οικονομικά

  • ασφάλεια προσπέλασης δεδομένων με κωδικό ασφαλείας
  • ανάλυση πληρωμών ανά καταχωρημένα παραστατικά
  • ανάλυση χρεοπιστώσεων ασθενή
  • αυτόματη χρέωση με την καταχώριση της εργασίας ή εναλλακτική συγκεντρωτική χρέωση ανεξαρτήτως εργασιών
  • καταχώρηση εκπτώσεων
  • αυτόματο σύστημα διακανονισμού υπολοίπων
  • αναλυτικά υπόλοιπα ασθενών
  • έσοδα έξοδα ιατρείου
  • αναλυτικά και συγκεντρωτικά εκτυπωτικά
  • στατιστικά στοιχεία

Προωθητικά Εργαλεία

  • ενημέρωση ασθενών και κηδεμόνων με SMS και email
  • εορτολόγιο και γενέθλια ασθενών
  • αποστολή email και SMS notice σε όλα τα επίπεδα
  • ετικέτες ταχυδρομείου για μαζικές αποστολές
  • εξαγωγή στοιχείων σε excel
  • εξαγωγή φωτογραφιών ανά ασθενή

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • λειτουργία σε δίκτυο υπολογιστών Client/Server
  • online τεχνική υποστήριξη
  • βάση δεδομένων SQL RDBMS
  • πλήρης υποστήριξη λειτουργικών Windows
  • εγκατάσταση σε περιβάλλον Apple Mac, Linux, κτλ. (μέσω virtual machine)
  • online update notification
  • προαιρετικό ετήσιο bundle αναβάθμισης εφαρμογής και απεριόριστης τεχνικής υποστήριξης